Roedeshop.nl probeert alle klanten zo goed mogelijk van informatie te voorzien zodat alles duidelijk is voor je. Voor uitgebreide informatie en onderhoud over onze produkten kun je heel veel lezen op onze website. Kijk daarvoor onder Tips en waarschijnlijk heb je daar het antwoord op je vraag al gevonden. Hieronder vind je de antwoorden op veel gestelde vragen. Mocht je alsnog een vraag hebben dan mag je altijd contact met ons opnemen en zullen we je vraag beantwoorden.


Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren door heel europa, voor Nederland & Belgie is het verzenden boven de 100,- euro Gratis, voor alle andere landen wordt appart verzendkosten doorberekend. neem hiervoor contact met ons op 


Hoe meet ik mijn gordijroede of gordijnrails op?
Wanneer je in de webshop een keuze maakt, en deze aan hebt geklikt, zie je een dropdown met opmeet instructies


Klopt de kleur van het produkt op het scherm?
Kleuren op het scherm kunnen afwijken van de realiteit. Je bepaalt zelf thuis de kleur instelling van je beeldscherm. Sommige mensen hebben het beeldscherm liever wat feller, anderen juist weer zachter. Wij hebben daar geen invloed op maar beelden de kleur zo waarheidsgetrouw mogelijk af. Twijfelt u toch nog? vraag dan online een Sample aan.



Wat kan ik van de produkten verwachten?
De produkten van Roedeshop.nl zullen worden geleverd volgens de door u ingevulde gegevens in de calculator. Controleer dus extra voordat u een bestelling plaatst.

Al onze produkten zullen worden geleverd conform de afbeelding van het product en de door u aangevraagde Sample. Het is mogelijk dat er een miniem kleurverschil is tussen een opgestuurd Sample en de bestelde produkt. Onze maatwerk produkten worden bij u afgeleverd zodat u ze meteen kunt ophangen.


Wat moet ik doen als ik extra advies wil?
Voor persoonlijk advies over onze produkten kunt u contact opnemen met onze klantenservice op nummer 0591-555 990


Retourmogelijkheden:
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. uitzondering op maat gemaakte produkten kunnen wij niet retour nemen.

Retour adres:

Roedeshop.nl
Erfscheidenweg 2
7833 JT Nieuw-Amsterdam


U heeft u een Klacht?

Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in uw bestelling. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Wij doen onze uiterste best om alle klachten zo spoedig mogelijk op te lossen.

- Licht ons zo spoedig mogelijk in over de klacht (uiterlijk 2 dagen na het ontvangen van de produkt).
- In overleg met Roedeshop.nl kunt u de producten terugsturen en zullen wij, mits de klacht gegrond is, de verzendkosten vergoeden.
- Wij zullen altijd ons best doen om een passende oplossing te vinden.
- Mocht het voorkomen dat u tijdens het bestellen een fout heeft gemaakt, dan kunt u met ons contact opnemen en zullen wij een offerte opstellen voor het herstellen van het maatwerk

Retour adres:
Roedeshop.nl
Erfscheidenweg 2
7833 JT Nieuw-Amsterdam


Leveren jullie ook het montage materiaal?
U kunt in de webshop eenvoudig het montage materiaal meebestellen. Wij adviseren om altijd de montage materiaal mee te bestellen.


Hoe kan ik online bestellen en is dit moeilijk?
Nee, het is juist heel gemakkelijk! In 3 eenvoudige stappen kies en bestel je de gordijnroede, gordijnrail, railroede of vouwgordijnsysteem van jouw keuze. Roedeshop.nl helpt je bij iedere stap door eenvoudig uit te leggen wat je moet weten en doen. Je kiest eerst je gewenste produkt, vervolgens bepaal je in de configurator lengte van het produkt, daarna vervolgens uw wandsteun of plafondsteun.


Betaal ik ook verzendkosten of administratiekosten?
Nee, bij Roedeshop.nl betaald u geen verzendkosten en administratie kosten bij orders boven de 100,- euro.


Ik wil mijn Gordijnroede graag door Roedeshop.nl laten opmeten, hoe doe ik dat?
U gaat naar de pagina meetservice en vul u de gegevens in, wij nemen met u contact op om een afspraak te maken.


Ik zou graag eerst een kleurstaal  van de roede willen ontvangen, kan dat?
Ja dat kan. Wanneer je in de webshop een keuze hebt gemaakt voor een produkt en deze aan hebt geklikt zie je aan de linkerkant onder de foto van je gekozen produkt een knop ‘kleurstaal bestellen’. kleurstalen kosten 1,95 euro.


Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja alle prijzen op de webshop zijn inclusief 21% BTW


Hoe weet ik of jullie mijn order hebben ontvangen?
Je ontvangt van ons een email waarin de order bevestigd wordt. Controleer altijd uw orderbevestiging.


Moet ik lang wachten op mijn bestelde produkten?
Nee, wij leveren de speciaal voor jou op maat gemaakte gordijnroedes, gordijnrail, railroedes of vouwgordijnsysteem, al in 2 tot 4 werkdagen, Mits de betaling bij ons binnen is.


Ik wil de produkten graag laten bezorgen op mijn Werk, kan dat?
Ja natuurlijk kan dat. Je kunt bij het plaatsen van de order een ander aflever adres opgeven.


Hoe zijn de produkten verpakt?
Wij verpakken alle produkten in een stevige kartonnen koker. Controleer altijd uw bestelling op beschadigingen. En meld dit dan binnen 48 uur.


Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn produkten?
Als er onverhoopt iets mis mocht zijn met de door ons geleverde produkten vragen wij  je direct contact op te nemen met onze afdeling klantenservice. Wij kunnen dan in overleg met jou besluiten hoe we het op gaan lossen. De afdeling klantenservice is iedere werkdag geopend van 9.00 tot 17.00 uur en bereikbaar onder nummer  0591-555 990


Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt op 2 manieren betalen bij Roedeshop.nl , via Ideal of overboeking. Als je vanuit de winkelwagen naar betalen gaat wijst zich dat vanzelf.


Wat moet ik doen als er iets mis is gegaan met betalen?
Mocht er iets mis gaan tijdens het betaalproces in de webshop dan kun je het beste contact op nemen met onze afdeling klantenservice. De afdeling klantenservice is iedere werkdag geopend van 9.00 tot 17.00 uur en bereikbaar onder nummer  0591-555 990